dissabte, 28 de febrer del 2009

El meu primer repte !!!!!!!!


Bé, m´ha costat una mica acceptar el repte ..per començar no sàvia ni com enganxar les preguntes al blog sense copiar-les una a una, tinc molt que apendreeeeeeeee en aquest món del blog ... gràcies Sílvia per el Repte i per l´ajuda tècnica.
Aquí va....
-com és el teu despertar? Els caps de setmana perfecte sempre d´hora i sense pensar-ho dues vegades..ja veieu l ´hora ! ara entre setmana...cada vegada odio més el despertador encara que m´aixeco amb molta facilitat de 0 a 100 en dos segons .
-estació preferida de l'any -L´estiu, perquè m´encanta la calor, els viatges que fem en família , que el dia s´allargui fins a les 10 , gaudir de la platja i per altre banda m ´agrada molt la natura a la tardor ,visitar els boscos que canvien de color. la visita a la fageda es obligada ... l´hivern no gaire ..soc molt fredolica i la primavera em mata ,tinc molta al.lergia i em passo el dia amb els mocadors a la ma i els ulls plorosos.
què fas al temps lliure?Gaudir de la meva família i dels amics , d´una bona lectura ,de les manualitats empastifadores que fem amb el Marçal, organitzar els milions de fotos que faig ...i ara del blog es clar .
dia de la setmana que prefereixes?divendres a partir del migdia quan plego de treballar i queda tot el cap de setmana per endavant per disfrutar tots tres junts.
-algun lloc que t'agradaria visitar....Xina evidentment i lo abans possible, i els fiords noruecs ,que és un viatge que sempre se´ns ha resistit per un motiu o altre.
-a què tens por? a la malaltia dels qui estimo
-què és per tu un blog? El lloc on coneixo a gent molt interessant , on veig amb impaciència les actualitzacions de la meva fillola ...(Pere les fotos del carnestoltes si us plau...!!!!) i l´entorn en el que dia a dia gracies a les experiències que tots expliqueu m´ajuda a veure que el fil vermell s ´escurça molt poc a poc però sense parar.
-et costa perdonar. l´orgull mal entès i les mentides.
què enyores? a la meva avia i a una amiga que tinc lluny
-com vius el nadal ? M´encanta el Nadal i el visc super feliç encara que molt estresada ...formar part d´una gran família té uns reptes afegits en aquestes dates ¡¡¡
-qui va formar el teu millor concert ? El concert de Peter Gabriel amb yossou n ´dour amb el meu germà Pedro , em va encantar i sinó recordo malament va ser el meu primer concert .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada