dimecres, 22 d’abril del 2009

Aquest Sant Jordi una Rosa molt especial.




Fa una setmana a l'agafar el correu de la bústia, vaig tenir una sorpresa , entre els sobres de les factures ,de la companyia del gas, de movistar , del aigua etc...els únics que acostumen a arribar ara per correu , hi havia un sobre diferent ....uf que serà ? ...feia temps que no rebia cap sobre especial , ara casi ni per Nadal arriben postals tradicionals , gracies als sms, al correu electrònic i a totes aquestes fantàstiques tecnologies, fins i tot conviden per aquest mitja als casaments... en fi ! Al que anàvem , no vaig esperar a arribar a casa a obrir el sobre i a dins hi havia un preciós collaret ...Una Rosa de Sant Jordi feta amb filferro de colors ... es preciosa i el més especial es qui me l ´ha regalat i qui la fet amb les seves manetes ....La meva estimada Nani , ( ja sé que em mataràs per que posi aquest nom , però a mi m ´encantaaaaaaaaaaaa), la meva cosina amb la que he compartit molts del millors moments quan era molt peque ja que viviem al costat i em portava al cole cada dia ... je je també em comprava pega dolces vermelles i no sé si serà el lligam enganxós de la pega dolça però la veritat es que ens estimem moltisim i ens mantenim en contacte sovint encara que més telefonic que veure´ns....Lo únic que no puc perdonar-li es que no vingués al meu casament perquè se li acudís la fantàstica idea de fer coincidir la data de naixement de la seva primera filla Paula ...però això ja és un altre història ...

Anna tots els collarets que m ´has regalat són preciosos però aquest es el mes especial i l´estreno avui amb moltisima il.lusió .

Anna és un Rosa preciosa moltisimes graciesssssssssss , ets una artistaaaaaaaaaaaa! FELIÇ SANT JORDI !!!!!

3 comentaris:

  1. Amb el que t'agraden a tu aquestes cosetes...jejeje !!!
    Bon Sant Jordi

    Pere i Carme

    ResponElimina
  2. Feliç diada de Sant Jordi familia!!! Preciós el collaret!!!

    ResponElimina